lauantai 19. joulukuuta 2009

Blogi-maailmaan hurahtanut :)

HEI YSTÄVÄT

Olen aivan koukussa tähän bloggailuun. Teillä on niin ihania sivuja, etten malta olla kauaa täältä pois ja sitten on kiva tehdä omaakin :) On tämä vaan niin ihana paikka. Kiitos vaan MaMMeli, kun sait minut lähtemään tähän ihanuuteen mukaan :)

Nyt minulla onkin teille yksi jutska mihin toivoisin apua. Tietääkö kukaan miten saisin otettua itseni pois oman blogini lukijoista? Jotenkin olen saanut itseni siihen vahingossa laitettua.haluan ehdottomasti sen pois.

No niin siinä oli ensimmäinen kysymys, sitten...
Onko kenelläkään Molon tai Ticket to heavenin talvihaalaria 98cm vähän käytettyä myytävänä? Meillä jää reimatecin haalari tänä talvena pieneksi ja haluaisin nyt sitten saada näistä jomman kumman? Väri tietty mieluiten ruskea tai oranssi :)

Sitten seuraavaksi sisustusjuttuja. Minä olen todella onneton käsitöissä tai en tiedä olenko, koska en ole aikuisiällä tehnyt mitään käsitöitä, jos ei askartelua lasketa huomioon :) Nyt olen sitten tämän blogin myötä alkanut kiinnostumaan... :) No niin mulla on nyt tämä tuoli  :




ja tätä en todellakaan meinaa itse ruveta verhoilemaan, niin tietääkö kukaan Keski-Suomesta jotain hyvää ja ei mitään kovin tyyristä verhoiluliikettä???

Sitten minulla on sohva, johon pitäisi tehdä/saada uusi kangas. Tämä vanha on kamala!!!

 

Sitten eteisessä on pikkupenkki, johon pitäisi hommata pehmuste ja siihen ihana kangas.




Siis en tiedä nyt mitä tekisin...Antakaa neuvoja avuttomalle!!!

Että kun ei näin Joulun alla ole muuta tekemistä ja ajateltavaa, niin täytyy jotain keksiä :) Täällä siivotaan joka päivä vähän, niin ei keskiviikkona iske paniikki :) Lahjat on hankittu...paitsi miehelle...Huomenna me suuntaammekin nokan kohti Ylöjärveä. Siellä on ristiäiset ja lapsille lupasimme, että jos ovat nätisti juhlissa niin palkintona on HopLop :) Ai niin...uhkailu, lahjonta ja kiristys.....tiedätte kyllä :)

Mannapuuro

7 kommenttia:

  1. Olen poistanut itseni lukijalistalta klikkaamalla "lue" kohtaa. Kun on sivun lukijana jo valmiiksi, tulee siitä napista "lopeta lukeminen vaihtoehto".

    Minua vaivaa sama ihastus blogien maailmasta. Ihan ihmettelen miten olen pärjännyt ilman:D

    VastaaPoista
  2. KIITOS Dibsukka, minulla oli sama ongelma, että olin oman blogini lukija vahingossa ja sain sen nyt neuvoillasi pois :)
    Mannapuuro olen iloinen, että meillä on yhteinen harrastus :)

    VastaaPoista
  3. Heips Mannapuuro!
    Ihana nojatuoli!! Meillä maalla verhoiltiin kaksi samanlaista nojatuolia. Työn teki työttömät verhoilijat. Tampereella on semmoinen paja jossa pitkäaikaistyöttömiä verhoilijoita ja puuseppiä työllistetään. Edullinen ja hyvä!!
    Kysele jos teidän paikkakunnalla olis samanlaista toimintaa :)
    Käsityökärpänen on minuakin purru!! Olen kyllä aina ollut kova askartelemaan, mutta
    ompelukoneen kanssa ei ole yhtään yhteistyötä.
    Nyt olen vaan päättänyt opetella sitäkin ;)

    VastaaPoista
  4. Sama innostus täällä blogien suhteen ollut jo kauan eikä laantumista näy=)

    VastaaPoista
  5. minä myös blogimaailmaan hurahtanu..;)elokuussa aloitin ja olen aivan koukussa.
    saa nähä miten sitten käy, jos jossain vaiheessa löydän töitä.. jääkö tähän sitten aikaa.
    tosi hieno tuoli!

    VastaaPoista
  6. Kannattaa kysyä Tekevä-säätiöltä Jyväskylästä.Jos muistan oikein ne tekevät siellä kaikenlaisia entisöintihommia...ei muuta kuin huonekalukankaita hankkimaan :D

    VastaaPoista
  7. Ihan sama juttu. Hurahdus bloggailuun on tapahtunut. Olen huomannut vajetta kotihommissa.Jätän kotihommia huomattavasti vähemmälle. Nytkin pitäis siivota olkkaria. Apuva! Viihdyn täälä luvattoman paljon.
    Te kaikki olette niin ihania ja teilla on ihanat kodit. Tää on vaan niin kivaa. Olen muuten myöskin jotenkin vahingossa laittanut itseni blogini lukijaksi. Haluaisin myös itseni sieltä pois.

    VastaaPoista