keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Illan touhuja...


Ihanaa esikoinen lähti juuri naapuriin kaverisynttäreille ja kuopus ja isi lähtivät Hesburgeriin syömään ja leikkimään...Minä saan lukea tenttiin rauhassa...tää on niin luksusta! Paitsi minua ei nyt huvittaisi yhtään lukea synnytyksestä, kivunlievityksestä, imetyksestä koska haluaisin olla vaan täällä blogissa :) Onkohan tämä vakavaakin? muistatteko te kun aloititte tämän harrastuksen niin maltoitteko olla tietsikan luota pois...mä en malta :) Mut hei, nyt mun täytyy käyttää tää kullan arvoinen aika lukemiseen, että huomenna osaisi sit jotain tentissä vastatkin...aihe on kyllä aikas tuttu nimittäin aiheena on äitiyshoitotyö :)
Palaan myöhemmin illalla :)

5 kommenttia:

  1. Onnea tenttiin, on tullut itsekkin tuo tentittyä joskus kauan sitten:)

    VastaaPoista
  2. Tosiaan alku huuma tässä bloggailussakin on ollut ja välillä ei kiinnosta lainkaan kun taas päivittäin on postattava ellei kaksikin kertaa =)

    VastaaPoista
  3. Vanamo: kiitos :) oletko sinäkin sairaanhoitaja?

    Sari: Alussa olin aivan innoissani..sitten tuli pitkä paussi että en käynyt ollenkaan ja nyt olen taas aivan täpinöissäni tämän blogin kanssa. On ihana käydä katsomassa muiden ihania sivuja ja onhan niitä sitten kommentoitava.. Aluksi muuttelin jatkuvasti tätä omaani...nyt koitan tän pohjan pitää samanlaisena...ainakin vähän aikaa :)

    VastaaPoista
  4. Kyllähän tää bloggaaminen koukuttaa ;) Ja kovasti mielellään laittaisi aina kommenttia kaikille, mutta eipä tuo aika tahdo riittää... onhan tää blogistania niin loputon suo, kun ihania blogeja on vaikka millä mitalla!

    Onnea vaan tenttiin kovasti! Ihan mielenkiintoinen aihe sulla ainakin luettavana. Itse katselin eilen juuri jotain synnytys ohjelmaa ja taas iski vauvakuume :)

    VastaaPoista
  5. Hei!
    tentti meni hyvin..tai ainakin siltä tuntui...Lieneekö teidän onnitteluilla siihen vaikutus :)

    VastaaPoista